onsdag den 8. december 2010

Smuk udtur

I går kørte jeg jo til Vejerslev for at aflevere en juledug til Hanne og Quilt Pink.

Jeg havde god tid, så jeg kunne køre og nyde det flotte vinterlandskab, men kun lige til at jeg kom til at se i bagspejlet, og se den kø jeg havde fået samlet op på Århus-Viborg landevejen. Så satte jeg farten op, og kørte så ind på en P-plads for at tage disse smukke billeder.




I Vejerslev skinnede solen også noget så flot, ja selv i indkørlsen stod solen og tog nok så flot imod mig.




En dejlig dag, men uha det var tåget at køre hjem.




1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

hej Lene.
Ja der er meget smuk i Vejerslev og omegn..... dejligt at du kunne finde helt hertil.......
Og ja det er jo ikke det sammen, at køre hjem, når det var tæt tåge. Godt du kom helt frem og tilbage....