torsdag den 2. december 2010

Odense

For 2 uger siden var jeg i Odense, for at blive lidt klogerer på min Bernina maskine. Det var turen værd, jeg fik mange fif og ideer, og da vi kun var 2 på kurset, ja så var der jo tid nok til alle de små finesser.

Den dag fik jeg lavet dette broderi med navn, og fik også prøvet at finde rundt i broderiprogrammet på Berninas hjemmeside.




Derudover fik vi lavet en masse sy prøver som gav mod og lyst til at tage hjem og forsætte at sætte sig ind i alt det maskinen kan.

Det var Anette fra Bernina Nordic, som underviste, og hun var bare fantastisk. Hun havde tråd og stof i alle afskygninger og farve med, så der var nok at lave prøver af.

Jeg havde da prøvet lidt broderi inden jeg tog hjemmefra, og det er da ikke helt skeløjet, vel?



På væggen ved kursuslokalet hang der det flotteste patchwork vægtæppe, jeg har skrevet til ophavs kvinden og spurgt om jeg må vise det på min blog, med henvisning til hende, hun har læst min mail, med ikke svaret, så det billede må i desværre undvære. Så en anden gang kan det godt være at jeg bare viser den slags billeder, uden at spørge.

Lige nu går min mus kold hele tiden, den mangler batteri, æv.






2 kommentarer:

Kari sagde ...

Det synes jeg godt nok du er kommet godt fra.
Det er rigtig flot.

Anonym sagde ...

Flot broderi du har syet.