søndag den 26. december 2010

Hexie 1

Denne swap går ud på at sy en Hexagon blomst om måneden, og så sende den til en nærmer bestemt person, på den liste vi har fået af Jane. Jeg har ønsket at få mine blomster i lyserød/pink og lilla.



Jeg har forestillet mig at hvergang jeg syr en og sender ud i verden, ja så syr jeg en magen til, til mig selv, det vil give rigtig mange forskellige. Samtidig har jeg tænkt mig at jeg at jeg også vil sy en til mig selv i mine egne farver, så der skulle gerne bliver til et rimeligt stort tæppe i den sidste ende. Jeg forestiller mig endda, at jeg vil sy grønt om dem jeg selv syr, men lad os nu lige se hvad der sker.

Her er så den første, den er sendt til USA, til Sunny. Jeg har netop i dag modtaget besked om at den er kommet vel frem til modtageren, og at hun er glad for den. Og som det ses, holder det med at sy 2 holder. Ha ha, hvor nemt.



Og som en lille opstart har Jane også sendt mig 2 blomster. Dejligt.


Det var efter at jeg så at Maria havde meldt sig til denne swap, at jeg også meldte mig, og vi har også aftalt at bytte en ekstra Hexie, og så er det Maria der skal lave den første i bytterunden til mig, så dem har jeg så til gode til en gang vi ses og det glæder jeg mig til. Ikke spilde porto på sådan noget pjat, når vi ses en gang om måneden.

1 kommentar:

sunny sagde ...

I was the lucky recipient of the first hexi, and the colors are perfect for what I requested. Thank you so much, Lene!