lørdag den 11. december 2010

Så blev det også jul i Tranbjerg

Ja så fik jeg købt årets julepynt, og i dag er vores julepynt blevet hængt op/stillet frem.


Vi har i mange år haft en dobbelt stjerne med lys, i vores køkkenvindue, men da den skulle op var der kun lys i den ene stjerne. Så vi har nu købt nyt, det er et snefnug eller iskrystal denne gang, og 10 af de små lys blinker lidt på skift. Ja nu må vi så prøve det.


Og at vi er sent med det i år, ja det bekræftiges af en SMS jeg fik mindre end 10 minutter after snefnugget var kommet op. En nabo skrev " godt det også bliver jul hos jer i år"

Og jul er det blevet, selv blomsterne passer til.



Så i aften skal vi rigtig hygge, med levende lys, og vores ynglings sport i fjernsynet og lidt håndarbejde bliver det vel også til. Jeg tror at det bliver en god lørdag aften, startet lige om lidt med røde bøffer og rødvin.

3 kommentarer:

Skjold sagde ...

Hej Lene
Det ser rigtig hyggeligt ud.
Godt, at du sørger for julehygge i Tranbjerg. Nu da vi er flyttet fra byen, kan jeg jo ikke sørge for det. :-)
Istedet for, tager jeg mig af at pynte op i Ebeltoft.

Kari sagde ...

Nej, hvor lyder det hyggeligt. Og sikke noget sødt pynt, du har købt. Jeg er også vild med nisserne og ophænget er et af de flotteste, de nogensinde har lavet.

Anonym sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt, god aften til dig og dine