tirsdag den 28. december 2010

Rød og hurtig

Ja det er min julegave fra John, men det er altså ikke en lille rød sportsvogn. Derimod er det dette lille hurtige kamera, tager gode billeder, og virker når der trykkes på knappen. Det gamle (som dette billede er taget med) skal lige tænke om det gider at tage billedet efter jeg har trykket på udløseren.


Der er indbygget GPS, så man kan se hvor billederne er taget, ret så smart efter en ferie, hvor man ofte ikke kan huske hvor man fotograferede hvad.



8 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene.
Hjertelig tillykke med det meget flotte røde kamera..... jeg er sikker på at du bliver MEGET glad for det.....

Berit sagde ...

Det var da smart med GPS i kameraet, det ligner da næsten en sportsvogn.

Bedstes Patchwork sagde ...

Tillykke med dit nye kamera det bliver du helt sikkert glad for, jeg har et magen til som jeg snart har haft i 1 år og det er jeg mega meget glad for.

Skjold sagde ...

Tillykke med dit nye kamera.
Det er da noget nyt med GPS.
Det har jeg ikke hørt om før.

Marianne sagde ...

tillykke med din nye "sportsvogn" - eller næsten - super lækkert med et nyt kamera og så i rødt- fedt
knh♥

Annelise Pedersen sagde ...

Tillykke med kameraet! Det lyder rigtig godt med GPS!

Hanne sagde ...

Tillykke med dit nye kamera. Det bliver du glad for - jeg ved det, for jeg har et magen til.
Og ja.. det er virkelig smart med gps´en

Anonym sagde ...

Hej Lene
Det er skiseme da et smart kamera du har fået der, og ja som alle andre er jeg duperet over GPS'en.
Tillykke med det, og med at du har en mand der kan finde sådan en perle til dig. Knus fra Jytte